MijnEPB is fan van Gents telefoniebedrijf Maf

    Nov 2019

    Na tal van problemen met onze telefonie vonden we eindelijk de perfecte oplossing voor ons bedrijf. Op minder dan 5 km van ons kantoor vonden we het steeds groeiende bedrijf Maf.

    Problematiek telefonie

    MijnEPB groeit snel, we zijn nu met een 25-tal medewerkers. Dit gaat gepaard met meer telefoongesprekken per dag. Vaak was de lijn bezet wanneer klanten ons probeerden te bereiken. Eerst maakten we enkele maanden kennis met het rampzalige Telenet Freephone Business, dit is de VoIP dienst van Telenet. Nadat de techniekers van Telenet hier voor de 9de keer waren om de telefonie problemen aan te pakken konden we niet anders dan besluiten dat ze nog te weinig ervaring hebben hierin.  We zochten daarom verder naar een degelijke oplossing die mee kan groeien met onze firma. Zo kwamen we bij Maf terecht.

    Oplossing telefonie

    Maf wil laten zien dat er ook alternatieven zijn voor de telecom markt, en groot gelijk hebben ze. 

    MijnEPB is fan van Gentse telefoniebedrijf Maf

    Met hun cloud telefooncentrale bieden ze tal van geavanceerde functies. Op deze manier verhogen ze de productiviteit van ons bedrijf en kunnen klanten steeds op een aangename manier met ons gaan telefoneren. Benieuwd naar wat Maf allemaal aanbiedt? Ontdek het op: https://www.maf.team/

    Geen complexe formules

    Bij Maf zijn er geen verschillende soorten gebruikers of licenties. Het is zéér eenvoudig: elke gebruiker kan en mag alles. Steeds is er een continue ontwikkeling van nieuwe features en software. Ben je reeds klant? Dan krijg je de nieuwe functies er gratis bij.

     

    Afbeelding: https://www.maf.team/over-ons/

    Gerelateerde berichten

    Contacteer ons: 09 226 12 33

    Mail ons: info@mijnepb.be